Een website is de uitgelezen mogelijkheid om je als organisatie te laten zien. Voornamelijk hoe jullie producten en/of diensten kunnen voorzien in de behoefte van jullie doelgroep. Met een website kun je een enorm bereik realiseren. Een bereik waar geen verkoopteam tegenop kan. Het succes van een website hangt echter voor een belangrijk deel af van hoe websitebezoekers jullie website ervaren. Visueel, inhoudelijk en op het gebied van techniek. Waar moet een professionele website allemaal aan voldoen? En wat komt er allemaal kijken bij een professionele website? In dit artikel leggen we het uit.

 

Inhoud artikel

Wat is een (professionele) website?
Waar moet een professionele website aan voldoen?
Welke onderdelen heeft een professionele website?

    Een doel
    Visueel ontwerp
    Techniek
    Inhoud website
Wat kost een professionele website?
Hoe lang duurt het om een professionele website te laten maken?
Hulp nodig?

“Ga voor een optimale gebruikservaring op je website”

 

Wat is een (professionele) website?

We beginnen bij het begin. Wat is nou precies een website en wanneer is een website professioneel?
Een website is een verzameling van één of meerdere webpagina’s met multimedia erin. Deze pagina’s zijn verbonden met internet en te benaderen met een domeinnaam. Je domeinnaam staat op een webserver. De webserver zorgt ervoor dat je website op het internet staat en benaderd kan worden door iedereen met een internetverbinding.  

De eerste website ooit is gemaakt door Tim Berners-Lee, op 6 augustus 1991. Weten hoe die eruit zag? Bekijk hem hier: http://info.cern.ch/. Tegenwoordig zijn er zo’n 1,25 miljard websites. Waarvan er tussen de 10-15% actief zijn. Er zijn ongeveer 3,6 miljard internetgebruikers wereldwijd. Deze aantallen lopen elke dag verder op. 

Een website heeft een voor- en achterkant. De voorkant (webdesign) is wat een websitebezoeker te zien krijgt. Dit betreffen de webpagina’s met alle tekst en andere media. De achterkant (webdevelopment) bevat alle technieken om de website te laten doen wat het moet doen. Op deze termen gaan we later dieper in.

Een professionele website:
-    voegt iets toe voor de doelgroep (duidelijk doel en geschreven voor doelgroep)
-    spreekt aan (sterke vormgeving en afbeeldingen)

Een handige manier om na te gaan of de huidige website nog voldoet, is om jezelf een aantal simpele vragen te stellen: 
1.    Geeft de website goed weer wat jullie doen en waar jullie als bedrijf voor staan? 
2.    Ben je trots op de website? 
3.    Bereik je er jullie doelgroep mee?
4.    Sluit de website aan op de huidige markt? 
5.    Werkt de website naar wens? 
Als je op een of meerdere van deze vragen een ‘nee’ moet beantwoorden, is het zeer aan te raden om hier wat aan te (laten) doen. 

 

Waar moet een professionele website aan voldoen?

Kort gezegd dient een professionele website tenminste de volgende onderdelen te bevatten:
1. Een doel. Het is belangrijk dat je van tevoren bepaalt met welk strategisch doel je een website maakt. Wil je mensen bijvoorbeeld informeren, enthousiasmeren of overhalen? Dit kan per pagina verschillen, dus je kunt ook een combinatie hebben. Wil je online producten verkopen met een webshop? Fungeert de website als portfolio of wil je je dienst goed uitleggen. Dit zijn belangrijke punten om van te voren te bepalen. Alleen dan maak je een professionele website die ook daadwerkelijk doet wat jij graag wilt.
2. Visueel ontwerp. Een website dient aan te spreken met sterke vormgeving en bijpassende (media)elementen. Net als een consistent gebruik van een eigen huisstijl. Ga maar eens na hoe je er zelf in staat. Als je zoekt bent naar een product of dienst en je komt op een website die lijkt op een basisschoolproject, dan neem je die organisatie niet echt serieus. Het visuele ontwerp kan je een goede of slechte eerste indruk geven, waar gaan jullie voor?
3. Techniek. Ziet je website er strak uit en is hij voorzien van goede inhoud met een doel? Dan is het nog zaak om alles goed op elkaar aan te laten sluiten. Kun je de pagina’s goed vinden? Is de website overzichtelijk? Werken alle onderdelen? Worden de pagina’s snel geladen (binnen 3 seconden)? Is de website op elk scherm goed te zien? Allemaal onderdelen die je met de juiste techniek in orde maakt. 
4. Inhoud. Een mooie en goedwerkende website is één, deze website voorzien van relevante tekst en andere content is een tweede. Content met een vooraf bepaald doel. Ontwikkelt voor jullie doelgroep. Het is bijvorbeeld niet handig om allerlei technische en hippe termen in de tekst te zetten als jullie doelgroep bestaat uit ouderen. En wil je de kans zo groot mogelijk maken dat je jullie doelgroep bereikt, dan dient je website voorzien te zijn van SEO (zoekmachineoptimalisatie). Daarover later meer. 

 

Welke onderdelen heeft een professionele website?

Hierboven heb ik vier punten genoemd die de kern van een professionele website bevatten. Ieder kernpunt heeft zo zijn eigen onderdelen. Hieronder ga ik dieper op deze onderdelen in en leg ik uit wat er bij elk onderdeel komt kijken.  

 

Een doel 

Als je een website wilt (laten) ontwikkelen of verbeteren, is het belangrijk om duidelijk te hebben wat het doel is van de website. Waarom is een website nodig? Wat willen jullie overbrengen? Enkele doelen: 
•    informeren
•    lead of verkoop genereren
•    inspireren
•    merkbekendheid 
•    klantenservice bieden

Voorheen zag je websites die een specifiek doel voor ogen hadden. Tegenwoordig zie je dat een website meerdere doelen voor ogen kan hebben. De pagina’s onderling hebben andere doelen. Dit heeft te maken met de verschillende intenties van internetgebruikers. Een (grote) aankoop wordt vooraf gegaan aan het zoeken van informatie, om tot een zo optimaal mogelijke aankoop te komen. Succesvolle websites zorgen ervoor dat voor elke informatiebehoefte van de doelgroep, op elk moment de juiste informatie beschikbaar is. 

Het is zeer aan te bevelen om heldere doelstellingen voor jullie website op te stellen. Zo heb je een punt om naar toe te werken en kun je het meetbaar maken of een website doet wat jullie voor ogen hebben. Een doelstelling als ‘meer bezoekers’ is hierin te onduidelijk. Als jullie website eerst 20 bezoekers per maand krijgt en een jaar later 21 bezoekers per maand, is de doelstelling behaald. Maar ben je daar dan tevreden mee? 

Maak bij het opstellen van doelstellingen gebruik van de SMART-methode. SMART staat voor Specifiek, Meetbaar, Actiegericht, Realistisch en Tijdsgebonden. De doelstelling ‘meer websitebezoekers’ wordt dan: ‘Over het jaar 2019 ontvingen we gemiddeld 50 unieke bezoekers per week op onze website, dit willen we in 2020 verbeteren naar gemiddeld 100 unieke bezoekers per week.’ 

Op basis van deze doelstelling weet je aan het einde van het jaar precies waar jullie aan toe zijn. Doelstelling gehaald? Uitstekend! Op naar de volgende doelstelling. Doelstelling niet gehaald? Waar lag dat aan? Gebruik de verbeterpunten om alsnog de doelstelling te behalen of om een nieuwe doelstelling op te stellen. Met doelstelling blijf je in beweging en gefocust op een doel.

 

Visueel ontwerp

Het visuele ontwerp (webdesign) is de voorkant van jullie website. Dit is wat de websitebezoeker uiteindelijk te zien krijgt en mee interacteert. Het visuele ontwerp richt zich op het inrichten en verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid en het uiterlijk van een website. Dit wordt gedaan met de effecten van illustraties, fotografie, typografie, witruimtes, indeling en kleur. Bij een sterke website vormt de huisstijl en het logo de basis voor de vormgeving van de website.  

Voor nieuwe bezoekers geeft het visuele ontwerp de eerste indruk van de organisatie. Een goede eerste indruk is cruciaal om de aandacht vast te houden en een bezoeker om te zetten in een geïnteresseerde bezoeker (lead). Een slechte eerste indruk is heel moeilijk te herstellen. Zeker op internet, waar er veel keuze is. Een websitebezoeker kan snel naar een volgende website (van de concurrent) klikken. Bevalt hier de ervaring wel, dan ben je die klant kwijt.

De gebruikservaring kan een geïnteresseerde bezoeker verder omzetten in een klant. Hier heeft de websitestructuur een belangrijke rol. Een websitestructuur bevat de opbouw en het gebruik van de verschillende pagina’s binnen een website. 

Een goede websitestructuur is om twee redenen belangrijk:
1.    Beter voor de SEO (omdat de website bij een duidelijke en overzichtelijke structuur makkelijker te indexeren is door Google).
2.    Betere gebruiksvriendelijkheid voor je websitebezoekers (bezoekers navigeren makkelijker door de website en de ervaring verbetert).

In een goede websitestructuur sluiten de verschillende pagina’s mooi op elkaar aan en makkelijke te benaderen. De bezoeker dient zijn of haar vragen makkelijk en goed beantwoord te krijgen. Een goede beantwoording leidt tot een positieve ervaring en een positieve bijdrage tot jullie merk. 

Een goede manier om na te gaan of pagina’s makkelijk te vinden zijn, is de drie-klikken-regel. Dit houdt in dat elke pagina binnen drie klikken te bereiken moet kunnen zijn. Anders kost het een bezoeker te veel moeite om een pagina te bereiken. Ook is het de kunst om de bezoeker genoeg navigatiekeuze te geven, zonder dat het overdreven wordt. Zowel op de mobiele telefoon, als op een computerscherm.

 

Techniek 

Om de voorkant van de website optimaal te laten werken, dient de achterkant goed in elkaar te zitten. Je kunt nog zo’n mooie website (laten) ontwerpen, als de techniek aan de achterkant niet goed is, doet de website het niet (goed). Pagina’s laden bijvoorbeeld traag of zelfs helemaal niet. De irritatie van een niet goed werkende website is met geen enkel visueel ontwerp recht te breien. De techniek van de website (webdevelopment) is daarom erg belangrijk voor de gebruiksvriendelijkheid. Als websitebezoeker zie je het niet direct, je merkt het pas als er iets niet goed is. 

Responsieve websiteontwikkeling 
Responsieve websiteontwikkeling is het opmaken van websites die reageren op het apparaat van de gebruiker. Er wordt rekening gehouden met de schermgroottes van deze apparaten. Dus dat de website zich aanpast naar het scherm van een telefoon als de website met een telefoon wordt bezocht. En idem dito voor een tablet of desktop. De website is op een kleiner scherm compacter en dient ook hier goed leesbaar te blijven. Als de website op een groot computerscherm wordt geopend, dient de website naar deze grootte en verhoudingen te worden aangepast. 

Mobielvriendelijkheid is tegenwoordig erg belangrijk. Er worden namelijk op dit moment meer websites met de telefoon bezocht, dan met de desktop of tablet. Ook heeft Google aangegeven voorkeur te hebben voor websites die responsief en mobielvriendelijk zijn. Waardoor je beter scoort in de zoekresultaten. 

Laadsnelheid
Uit onderzoek is gebleken dat de helft van de websitegebruikers verwachten dat een website binnen twee seconden is geladen. Is de website binnen drie seconden nog niet geladen is, verlaten ze de website en gaan ze naar een ander (de concurrent). In dit onderzoek gaf 79% aan dat problemen met websiteprestaties ervoor zorgen dat ze niet meer teruggaan naar die website. 44% vertelt deze slechte ervaring door aan vrienden en bekenden. 

In andere woorden: als je website traag is, verlies je. Behoorlijk. Zonde van alle moeite. Er zijn gelukkig genoeg mogelijkheden om je websitesnelheid omhoog te krikken. Een snelle manier om te meten hoe snel je website is, is Google Pagespeed. Typ je websiteadres in de balk en Google geeft je een score op het gebied van websitesnelheid op de computer (desktop) en op mobiel. In de resultaten geeft Google ook aan wat je zoal kunt doen om de snelheid omhoog te krijgen. Hulp nodig bij het doorvoeren van de getoonde verbeteringen? Neem even contact met ons op. 

SEO-technieken
Hoe hoger in Google je staat, hoe meer websitebezoekers dit oplevert. Dit kan wel duizenden bezoekers (en dus potentiële klanten) per maand schelen. Een lage positie zorgt ervoor dat relatief weinig mensen je vinden op Google en dus van het bestaan van je website, je organisatie, diensten en/of producten af weten. 

Om hoger in Google te komen, heb je niet meer alleen genoeg aan een website. Deze website dient geoptimaliseerd te zijn voor zoekmachines: SEO (zoekmachineoptimalisatie). SEO is met de concurrentie van tegenwoordig geen pluspuntje of extraatje meer, maar een belangrijk onderdeel van een succesvolle website.

Waarom is het belangrijk om hoog in Google te staan? Omdat 93% van elk internetbezoek begint bij een zoekmachine. Elke seconde krijgt Google 63.000 zoekopdrachten. Google is met grote afstand de marktleider op het gebied van zoekmachines. Wereldwijd is het marktaandeel 92%. In Nederland is dat zelfs 95%. Nummer twee (Bing) volgt op respectievelijk 2% en 3%. 

Het algoritme van Google is inmiddels zeer ingenieus en uitgebreid. Het algoritme wordt continu verbeterd en bepaalt de volgorde in zoekresultaten. Vroeger kon je met een paar simpele trucjes hoog in Google komen. Tegenwoordig is dat wel anders, de concurrentie wordt steeds groter: inmiddels zijn er meer dan 200 miljoen actieve websites. En dus wordt het algoritme steeds geavanceerder. Op basis van meer dan 300 punten worden websites beoordeeld en gerangschikt als iemand een zoekterm intypt. 

Het wordt daarmee steeds ingewikkelder om hoger in Google te komen. Vandaar dat zoekmachinemarketing en apart specialisme van marketing is geworden. Waarbij specialisten worden ingezet om organisaties te helpen met behulp van diverse technieken. Hulp nodig? We helpen jullie graag!

Beveiliging
Als je een website bekijkt, zie je het webadres bovenaan in de balk staan. Aan de linkerkant zie je wel of geen groen slotje staan. Het groene slotje laat zien dat een website veilig is en een SSL-certificaat bevat. Een SSL geeft je website een kleine boost omhoog op het gebied van SEO. Maar het belangrijkste is dat het je bezoekers vertrouwen geeft. Zeker als je online iets verkoopt, laat je met een SSL zien dat hun gegevens veilig worden verwerkt. Later meer hierover.

Uitbreidingen en aanpassingen
Een sterke website is een levend communicatiemiddel en marketinginstrument. Het is zeer aan te raden om hiermee aan de slag te blijven. En constant op zoek te blijven naar manieren om jullie doelgroep van dienst te kunnen zijn. Om als websitebeheerder eenvoudig nieuwe en/of betere webpagina’s en content te kunnen maken, wordt een CMS gebruikt. 

CMS staat voor content management system. Dit is software die je helpt om content en pagina’s te creëren, beheren en aan te passen. Zonder hiervoor speciale technische kennis nodig te hebben. Je hoeft niet te coderen, dat doet de software voor je. Bij Bandwerk hebben we zelf een CMS ontwikkeld. Dit maakt het voor onze klanten een stuk makkelijker en sneller om de eigen website te onderhouden en uit te breiden. 

 

Inhoud website 

Met de inhoud creëer je de toegevoegde waarde van een website. De inhoud zorgt voor het onderscheidende vermogen en voor meer succes met je website. De inhoud van een website hangt nauw samen met het doel van de website of -pagina. Met het opgestelde doel als uitgangspunt vul je jullie website met content: teksten, afbeeldingen, video’s en andere media. 

Het is daarbij belangrijk om de informatie aan te laten sluiten bij jullie doelgroep. Met taalgebruik die door hen gebruikt wordt. Niet alleen het ontwerp en de invulling van de content is van belang. Ook de promotie. Om je content te promoten is het zeer aan te raden om platformen, social media en partijen te gebruiken waar de doelgroep op te vinden is. 

Deze strategische manier van doelen opstellen in content creëren wordt ook wel contentmarketing genoemd. Contentmarketing is informatie op het juiste moment, op de juiste manier, in de juiste vorm en aan de juiste groep aanbieden.

 

Wat kost een professionele website?

Een van de eerste vragen die we krijgen is hoeveel een nieuwe website kost. Een logische vraag natuurlijk, maar die is niet gelijk te beantwoorden. De kosten zitten tussen de €500 en €30.000 en hangen compleet af van de wensen en doelen die er zijn. Onder andere de mate van design, het aantal verschillende pagina’s en de onderlinge datakoppelingen hebben invloed op de kosten. 

Deze wensen zijn voor iedere organisatie anders. Dus is er geen eenduidig antwoord te geven. We kunnen wel inzichtelijk maken waar de kosten vandaan komen, zodat je een beter idee krijgt van de onderlinge processen. Dat hebben we dan ook gedaan.  

Zo heb je voor elke website, welke vorm en grootte dan ook, de volgende kostenposten:
1.    Domeinnaam
2.    SSL-certificaat
3.    CMS
4.    Websiteontwerp
5.    Webhosting

Domeinnaam
Je domeinnaam is het adres van je website op het internet. Door dit in een browser te typen, krijgen bezoekers toegang tot je website. Vaak is de domeinnaam ook de naam van de organisatie, zoals bandwerk.nl of google.com. Alle pagina’s op de website vallen onder het domein. Eerst komt het domein en vervolgens volgt de pagina (na een schuine streep). Bijvoorbeeld: bandwerk.nl/onze-diensten. ‘Bandwerk’ is dan de domeinnaam, ‘onze-diensten’ is de pagina. 

Iedere domeinnaam dient uniek te zijn. Heb je een unieke domeinnaam gevonden dan moet je die registreren. Hier betaal je vervolgens jaarlijks een bedrag voor om te kunnen gebruiken. Dit bedrag is niet zo hoog, maar verschilt wel per provider. Dit kan variëren tussen €1 en €15 per jaar.   

We raden aan om de registratie bij een lid van Stichting Internet Domeinregistratie Nederland (SIDN) te doen. Deze bedrijven zijn gemachtigd en betrouwbaar om een domein aan te maken. De partijen dien niet aangesloten zijn bij de SIDN doen de registratie alsnog bij een partij die dit wel doet. Deze extra stap kost je alleen maar geld. 

SSL-certificaat
SSL staat voor Secure Socket Layer en het certificaat bewijst dat je website de klantgegevens van de websitebezoeker beveiligd en versleuteld. Een SSL is tegenwoordig wel een vereiste, helemaal als jullie een website hebben waar bezoekers kunnen inloggen of gegevens moeten invullen om iets aan te vragen of te bestellen. 

Een SSL geeft je bezoekers vertrouwen. Met een slotje naast je domeinnaam kan men zien dat je website betrouwbaar is. Ook een SSL-certificaat varieert op het gebied van prijs. De meest simpele kost tussen de €50,- en €100,- per jaar. De meest uitgebreide kost tussen de €200 en €500 per jaar. Als je hier meer informatie of advies over wilt, neem dan even contact met ons op.  

CMS
Zoals al eerder in dit artikel uitgelegd, is een Content Mangagement System (CMS) software om je website inhoudelijk aan te kunnen passen. Een CMS is niet verplicht, maar bespaart veel tijd en geld. Daarom worden 99 van de 100 websites tegenwoordig met een CMS opgeleverd. Je bespaart tijd en geld omdat jullie aanpassingen zelf kunnen doen. Zonder de programmeur te hoeven in te schakelen. 

Om van een CMS gebruik te kunnen maken, betaal je als websitebeheerder gebruikerskosten. Dit varieert van gratis tot €500 per jaar. Afhankelijk van het CMS en in hoeverre het systeem gepersonaliseerd dient te worden. 

Webdesign
Voor het bouwen van een website kun je gebruik maken van tools of van een professionele websitebouwer. Bij tools moet je denken aan Wordpress en dergelijke. Hierbij kun je gebruik maken van een standaard template die je deels kunt personaliseren. De betaalde templates kun je iets meer aanpassen. 

Het nadeel van dergelijke tools is dat je (enige) technische kennis nodig hebt en je zelf veel tijd kwijt bent om de website naar smaak te personaliseren. Verder lijkt jullie website (veel) op andere websites. Voor een eigen blog of iets dergelijks is dit prima, voor een hele (commerciële) bedrijfswebsite is een uniek eigen ontwerp zeker aan te bevelen. Om je te onderscheiden. 

Als er verder meerdere datakoppelingen nodig zijn, geniet een op maat gemaakt website helemaal de voorkeur. De website communiceert met andere pakketten en bedrijfsgegevens worden bijvoorbeeld automatisch bijgewerkt. Bedrijfsprocessen worden hiermee versneld en/of verbeterd. 

Heb je zelf weinig kennis van websites, weinig tijd en/of ben je op zoek naar een mooie en unieke website? Dan heb je een websitebouwer nodig. Een websitebouwer neemt al het werk uit handen en maakt een website die helemaal naar wens is en aansluit op de doelen. Eventueel inclusief allerlei datakoppelingen met andere interne systemen.

Bij een websitebouwer betaal je voor de uren die gemaakt worden. Hoe ingewikkelder en groter de website, hoe meer uren er gemaakt worden. Hoe die uren ongeveer worden ingevuld wordt in het volgende hoofdstuk duidelijk. De prijzen voor het bouwen van een website variëren door de verschillende mogelijkheden behoorlijk: tussen de €2500 en €50.000. 

Websitehosting
Als je eenmaal een domeinnaam en opgemaakte website hebt, dient dit online te worden gezet. Hier zorgt een webhost voor. Ook zorgt de host ervoor dat jullie website en de gegevens van deze website ergens bewaard te worden. Dit wordt gedaan op de servers van een webhost. 

Je betaalt dus eigenlijk voor een stuk opslag en voor het online zetten en houden van jullie website. Er zijn verschillende hosting-partijen die verschillende prijzen hanteren. Van €0,40 tot €10 per maand. Bij webhosting is het aan te raden om goed te vergelijken welke partijen goed zijn aangeschreven. 

Hierbij raden we aan om niet alleen te focussen op de laagste prijs. Vaak staat een lage prijs gelijk aan trage servers. Hiermee wordt je website ook heel traag. Een trage website is erg slecht voor je gebruikservaring en dus ook voor je SEO. Dat zou natuurlijk behoorlijk zonde zijn. Heb je meer informatie of advies nodig? We helpen jullie graag verder. 

 

Hoe lang duurt het om een professionele website te laten maken?

Nog een vraag die we geregeld krijgen is de vraag hoe lang het duurt om een website te maken. Ook op deze vraag is geen eenduidig antwoord te geven. De duur van het project hangt namelijk puur af van wat de wensen zijn. Hoeveel pagina’s betreft de website? En hoe ingewikkeld dient de achterkant te worden? Hoe meer koppelingen er gebouwd moeten worden, hoe langer het duurt. 

Globaal bevat een website vier stappen:
1.    Briefing (1-2 weken)
2.    Ontwerp (2-5 weken)
3.    Ontwikkeling (4-10 weken)
4.    Afronding (1-3 weken)

De indicatie die we hierboven geven, heeft betrekking op een gemiddelde website. Zodat je een idee hebt met welke elementen en tijdspaden je rekening kunt houden. Kleine en simpele website kunnen sneller gemaakt worden, grote website met veel koppelingen duren langer. 

Daarnaast is het nog van belang welke wensen er nog meer zijn bij de website. Moet de website ook gevuld worden met teksten of geoptimaliseerd voor zoekmachines? Dan wordt de planning verder uitgebreid. Ook hier is het weer van belang om hoeveel pagina’s het gaat. 

Een goede voorbereiding is hierbij heel belangrijk. Als de wensen en behoeften zo optimaal mogelijk bekend zijn, sluit de website hier optimaal bij aan. Zoek bijvoorbeeld een aantal websites die jullie aanspreken, zodat zowel jij als de websitebouwer een duidelijk beeld heeft van de wensen. Dit maakt het proces sneller en vooral efficiënter. 

 

Hulp nodig?

Tot zover dit artikel. Zo heb je een idee wat er zoal komt kijken bij het maken van een professionele website. Het lijkt een grote en uitgebreide klus en dat is het ook. Maar eenmaal goed uitgevoerd en afgerond is het voor commerciële organisaties een van de belangrijkste generators van omzet en bekendheid. Zeker in de huidige tijd, waar nagenoeg iedere zoektocht van informatie online begint. Goed ingericht, wordt een website dubbel en dwars terugverdiend. 

Om voor te blijven op de concurrentie is het daarmee belangrijk om onderscheidend te zijn en blijven. Zowel in het ontwerp als de informatie. Heb je hier advies over nodig? Schroom niet om contact met ons op te nemen via info@bandwerk.nl of 0548-542672. We helpen jullie graag. 

Terug naar boven

WIE?

Fanclub Liverpool FC

BRANCHE?

Bekijk project

Fanclub Liverpool

Ontmoet ons team.

Kom ons versterken!

Reinbert
Oude Kempers

Developer

Mark
Schotman

Developer i.o.

Hans
van der Stouw

Merkgever

Kevin
Bokdam

Grafisch vormgever

Melvin
Devedžić

Developer

Merel
Troost

Developer i.o.

Lisa
Meulman

grafisch vormgever i.o.

Maikel
Velt

Copywriter / SEO specialist

Ineke
Ooms

Boekhouding

Demiën
Drost

Developer