Met narrowcasting vergroot je de betrokkenheid, zowel intern als extern

Met narrowcasting vertoon je specifieke (bedrijfs)informatie op een of meerdere beeldschermen. Data wordt omgezet in overzichtelijke afbeeldingen, grafieken, cijfers en tabellen. Zo kunnen jullie gewenste informatie intern of extern communiceren op een of meerdere schermen. Intern communiceer je bijvoorbeeld over verkopen, targets, omzet en dergelijke. Deze schermen vindt je bij desbetreffende afdelingen en helpt medewerkers meer te betrekken te stimuleren. Extern communiceer je over zaken als vacatures, acties, social media, productinformatie en dergelijke. Het is een extra manier om julliee boodschap bij jullie doelgroep te brengen. Dergelijke schermen zie je bij recepties, winkels, horeca of wachtkamers. Het wordt ook wel instore marketing genoemd. 

Om gewenste informatie te kunnen tonen, is een goed ingestelde onderlinge connectie nodig. De data wordt ergens vandaan gehaald. En deze data wordt vervolgens verwerkt in informatie die op het scherm wordt getoond. Dit kan gewoon platte tekst zijn, maar de statistieken kunnen ook worden verwerkt in overzichtelijke tabellen en/of grafieken. De data wordt in ingestelde periodes opgehaald. 

We zijn erin gespecialiseerd om jullie gewenste data naar voren te halen en op een overzichtelijke manier op een of meerdere beeldschermen te vertonen. We gaan graag voor jullie aan de slag.
 

Narrowcasting

Bij deze succesverhalen hebben we dit toegepast

Ontmoet ons team.

Kom ons versterken!

Indy
Hermsen

Contentmarketeer

Sven
Lammertink

Developer

Mark
Schotman

Developer

Arco
Voortman

Facilitair medewerker

Wiljan
van Dalen

Developer

Hans
van der Stouw

Merkgever

Saskia
van der Stouw

HR en boekhouding

Kevin
Bokdam

Grafisch vormgever

Lennart
van de Maat

Developer