Bij deze geweldige innovatie hebben we een bijpassend logo en een bijpassende huisstijl ontwikkeld. Omdat het om een nieuw en innovatief product gaat, wilden we met het logo graag gelijk duidelijk maken wat de inhoud van dit product is. De ‘Find’ in het logo is in het blauw/groen met een strak lettertype. Dit staat voor de betrouwbaarheid. De ‘Kids’ heeft een  speels lettertype en is oranje. Het beeldmerk geeft weer dat het om een telefoonapp gaat waar je je kind op kunt lokaliseren. De bedrijfsnaam en het beeldmerk geven zo in een oogopslag weer wat het product is. 

Dit logo en de kleuren hebben verder vertaald naar de grafische uitingen en de website. We hebben we goed geluisterd naar wat de gewenste uitstraling is: fris, speels en betrouwbaar. Dit hebben we laten terugkomen in de kleuren, typografie en algehele vormgeving. De golf van het haar van het kind zie je hierin terug. In de afbeeldingen is vooral gebruik gemaakt van spelende en vrolijke kinderen. Want als de kinderen zich vermaken op vakantie, vinden de ouders het ook al snel goed. Ontspannen kunnen de ouders met Find Kids zorgeloos doen, zodat ook zij een vakantiegevoel hebben en tot rust kunnen komen. 

We werken graag voor Find Kids
We werken graag voor Find Kids

''Snel en zeer vakkundig. Ideale partner om mee te sparren.''

Eddy Nijland
Find Kids
We bouwen graag aan het merk Find Kids
Een klant met merkwaarde: Find Kids

Benieuwd wat onze aanpak is bij specifieke en opmerkelijke vraagstukken?

Kom koffie drinken!