Resultaat: "Van enkele opdracht naar langdurige samenwerking, met diverse gewenste grafische uitingen"

In de gesprekken van de nieuwe menukaarten kwamen we erachter dat de uitingen niet in een lijn met de gewenste uitstraling was. De brasserie is gericht op het breder segment en daar pasten de kleuren en daarbij horende uitingen niet bij. Hier mochten we mee aan het werk. Zo zijn we bij het huidige kleurenpalet gekomen. Met de gewenste luxere uitstraling. Hier omheen hebben we een nieuwe huisstijl ontworpen. 

De menukaart is een boekje geworden. Met door ons geschoten en strakke fotografie. Zo creëren we voor de gast meer een beleving van de gerechten, in plaats van een statisch menu. Daarnaast zijn we een langere samenwerking aangegaan en hebben we door de jaren heen gewerkt aan diverse mooie reclame-uitingen. Denk hierbij aan een nieuwe website, briefpapier, andere menukaarten, spandoeken en hapjeskaarten. 

De website heeft dezelfde gewenste luxere uitstraling als de menukaart en is overzichtelijk. Het belangrijkste doel is om bezoekers makkelijk en snel een tafel te laten reserveren. Hier is de website dus volledig op ingericht. De conversieknop om te reserveren heeft een hele opvallende kleur en heeft een prominente plek gekregen. 
 

We werken graag voor Brasserie de Passage
We werken graag voor Brasserie de Passage
We bouwen graag aan het merk Brasserie de Passage

Benieuwd wat onze aanpak is bij specifieke en opmerkelijke vraagstukken?

Kom koffie drinken!