Resultaat: "In zeven maanden tijd van enkel een idee tot € 335.000 aan offerteaanvragen."

4900
%

ROI

335.000 euro aan offertes

300
%

Landelijke bekendheid

Meer landelijke bekendheid

Met de mooie uitdaging in de klantvraag zijn we aan de slag gegaan. Na diverse strategische sessies hebben we een naam bedacht waarbij je direct helder hebt wat de inhoud van de dienst en het product is. Aansluitend op deze naam hebben we een logo en huisstijl ontwikkeld. Hier hebben we gebruik gemaakt van zachte kleuren, om een warme, huiselijke en sfeervolle uitstraling te creëren. De zachte kleuren vallen ook goed op in advertenties, aangezien de kleurcombinatie niet vaak voorkomt. Zeker bij de concurrentie niet. Het beeldmerk laat zien dat het mogelijk is je hele huis te laten behangen.

Vervolgens hebben we een zeer gebruiksvriendelijke website gemaakt, met een wizard waar bezoekers simpel en snel hun offerte kunnen aanvragen. De conversieknoppen hebben een afwijkende kleur, om meer aandacht te krijgen. De kleuren en uitstraling van de huisstijl zijn op de website toegepast. Met zachte en soepele overgangen. De site bevat veel sfeerbeelden en eindresultaten. Om de bezoeker de kracht van het product te laten zien. Uitgangspunt is dat je je huis op een snelle en relatief goedkope manier kunt voorzien van een hele nieuwe uitstraling. Hier hebben we de connectie gezocht met de website van Thuisin (het moederbedrijf), voor meer producten en middelen dan behangen.

Als de bezoeker interesse heeft en overtuigd is van de toegevoegde waarde, dient het proces daarna simpel en soepel te verlopen. De website en de widget die we gebouwd hebben maakt het dan ook mogelijk om je gegevens in te voeren en binnen drie minuten een offerte in je e-mail te krijgen om je woning te laten behangen met glasvliesbehang, sauzen of een combinatie van beide. 

Het offerte-aanvraagsysteem hebben we vanuit het oogpunt de klant ingericht. Welke vragen heeft hij of zij bij het aanvragen van een offerte? Die vragen willen we zoveel mogelijk beantwoorden. Zo krijg je een zo volledig mogelijke aanvraag, waarin de juiste alomvattende prijs genoemd wordt. De kans op een foutieve of onvolledige aanvraag wordt hiermee zoveel mogelijk verkleind. 

Om potentiële klanten naar de website te halen, hebben we een Facebookcampage ingericht. De campagne hebben we volledig op basis van profiling gedaan. Het voordeel van een Facebookcampagne is dat je een meer latente zoeker bereikt, dan wanneer je een Google-campagne voert. Hiermee hebben we € 175.000,- aan offerte-aanvragen binnengehaald. 
 

We werken graag voor Woningbehangen.nl
We werken graag voor Woningbehangen.nl

''Bandwerk, een partij waar je je niet druk hoeft te maken om de kwaliteit!''

Gerald Janssen
Woningbehangen.nl
We bouwen graag aan het merk Woningbehangen.nl

Benieuwd wat onze aanpak is bij specifieke en opmerkelijke vraagstukken?

Kom koffie drinken!