Resultaat: "Een fijne en prettige samenwerking sinds 2011. Met een mooie en herkenbare uitstraling in alle grafische uitingen."

De Vriezenhof wilde graag een logo waarin iedere afdeling goed naar voren kwam. Bij het opstellen zijn er dan ook sessies gehouden met vertegenwoordigers van elke afdeling van de organisatie. Samen met hen hebben we een aantal strategische sessies gehad, waaruit duidelijk naar voren kwam waar de Vriezenhof voor staat. Zij hebben hun wensen aangegeven en samen zijn we tot het kleurenpallet gekomen en zijn fontkeuzes gemaakt. Zo is er een logo ontwikkelt waarin iedereen zich identificeert.

Het logo is erg kleurrijk; dit weerspiegelt de diversiteit van het zorgaanbod en de verschillende afdelingen en medewerkers, inclusief de positieve instelling en het enthousiasme. Je ziet in het beeldmerk de 'v' van vriezenhof. De krul staat voor de excellente zorg en het hart voor de liefde voor cliënt, zorg en organisatie. Het lettertype heeft een vertrouwde en moderne uitstraling. Het logo en de uitstraling hebben we verder doorvertaald naar grafische uitingen als advertenties, flyers en banners.

De Vriezenhof heeft persoonlijke benadering hoog in het vaandel staan. Dit persoonlijke gevoel hebben we doorvertaald in de website. Door het toepassen van foto's van het personeel en de cliënten van de Vriezenhof, zorgt een bezoek aan de nieuwe website voor een stukje herkenning. Door op de homepagina te werken met een "dashboard" is de bezoeker snel en eenvoudig door te sturen naar de informatie waar hij of zij naar op zoek is.

We werken graag voor Woon- en zorgcentrum de Vriezenhof
We werken graag voor Woon- en zorgcentrum de Vriezenhof

''We zijn erg blij met het resultaat!''

Paul de Jongh (directeur-bestuurder)
Woon- en zorgcentrum de Vriezenhof
We bouwen graag aan het merk Woon- en zorgcentrum de Vriezenhof
Een klant met merkwaarde: Woon- en zorgcentrum de Vriezenhof

Benieuwd wat onze aanpak is bij specifieke en opmerkelijke vraagstukken?

Kom koffie drinken!