Minder frustratie, meer productiviteit en herkenbaarheid
Metzorg wil graag meer naamsbekendheid, kunnen jullie daar bij helpen?
In onze gesprekken werd duidelijk dat de grootste verbeterpunten online waren te vinden. Er stond op de website weinig informatie over de werkzaamheden van Metzorg. En het bleek dat de website veel frustraties opleverde, aangezien het veel tijd en moeite kostte om informatie op de site te krijgen. Hier zijn we dus mee aan de slag gegaan. Zo hebben we een website ontworpen die weer helemaal van deze tijd zijn. Met een strakke vormgeving die past bij rest van de communicatie-uitingen.
Aan de achterkant hebben we de website zo efficiënt mogelijk ingericht. Het is voor de medewerkers een stuk eenvoudiger om snel informatie op de website te plaatsen. Zo kunnen ze de casussen zonder frustratie online zetten. En zijn ze er niet onnodig lang mee bezig, wat de productiviteit ten goede komt. De diensten op de website zijn uitvoerig uitgelegd, prominenter aanwezig en beter vindbaar. Bezoekers hebben een veel beter idee van wat de werkzaamheden van Metzorg zijn. En kunnen zich herkennen in casussen. De drempel om Metzorg in te schakelen wordt hiermee verlaagd.
''Mooi werk Bandwerk!''