Resultaat: "Van een enkele advertentie naar een vaste en productieve samenwerking. Met een grote en gewenste herkenbaarheid. "

We zijn zo snel mogelijk met de gewenste advertentie aan de slag gegaan. Wel nadat we met een aantal belangrijke vragen de diepte in zijn gegaan. Wat zijn de wensen en wat is de huidige situatie? Toen kwamen we samen tot de conclusie dat de huidige uitingen niet in één lijn lagen met de gewenste uitstraling. De advertentie hebben we keurig op tijd aangeleverd. Maar daarna mochten we met en voor het hele merk aan de slag. Met de vraag: Hoe brengen we het prachtige product zo goed mogelijk bij de gewenste doelgroep?  

Hier hebben we een nieuwe huisstijl voor ontwikkeld. Ook zijn we bezig geweest met de ontwikkeling van de website en allerlei andere uitingen als advertenties, brochures, kaarten, offertemappen, en brochures. Allen met een uniforme en duidelijk te herkennen luxe uitstraling. De grootste verandering die we hebben doorgevoerd was om niet te denken vanuit het product. Maar in plaats daarvan te denken vanuit een beleving. Je koopt natuursteen omdat het een kamer en/of tuin een hele mooie en luxe uitstraling geeft. 

Dit hebben we terug laten komen in de vormgeving van de uitingen. We hebben ze strak opgemaakt, met een luxe uitstraling. Rustig ogende uitingen, met de focus op de beleving. Iets wat perfect bij dit premium product past. We hebben hier nieuwe foto’s voor geschoten, van opgeleverde projecten. Natuursteen komt veel beter tot zijn recht als je het geheel ziet. Dit spreekt veel meer aan, dan alleen een foto van een tegel.  
 

We werken graag voor Natuursteen Totaal
We werken graag voor Natuursteen Totaal

''Het was de kunst om de juiste luxe uitstraling te creëren. Dat is Bandwerk goed gelukt!''

Rob Rutjes
Natuursteen Totaal
We bouwen graag aan het merk Natuursteen Totaal

Benieuwd wat onze aanpak is bij specifieke en opmerkelijke vraagstukken?

Kom koffie drinken!